nedeľa 15. júla 2012

Január 2011, časť prvá

Streda - 5. 1. 2011 alebo My christmas wishes
Štedrý deň napokon nedopadol až tak zle ako sme čakali. Hlavne kvôli darčekom. Čo si budem klamať, na tie sa ešte vždy teším najviac. Hlavne preto, že si môžem kúpiť viac ako jednu knihu. I keď ja by som najradšej minule všetky peniaze na knihy, ale mama mi to nikdy nedovolí a tak si musím ku knihám kúpiť aj nejaké oblečenie.
Tak aby som to zhrnula, všetky tie darčeky
* Knihy (Artemis Fowl, Zlodejka kníh, Púpavový oheň a Ghostgirl)
* Oblečenie (pyžamo, huňatý župan, oblečnie z Ťavy)
* Myš k notebooku
* Papučky (také chutné tulene)
* Náušnice v tvare zámky
* Kulmu a rôzne nástavce na ňu (to spoločne so sestrou)
* Satelit (pre celú rodinu)
Hádam som na nič nezabudla. Veľa som si toho nepriala a ani som toho veľa nečakala, ale dostala som viac. Oveľa. I keď ma sklamalo, že som prvý raz nedostala nijaké ponožky! No fakt, celkom by ma potešili, ale čo sa dá robiť. Jop a ešte som zabudla na zimné topánky, tenisky a brutálne ružovú bundu (taký nezvyk na mňa, ale páči sa mi).
Najviac ma ale potešili tie moje knihy. Škoda len že som si ich nekúpila viac. Nabudúci rok tak urobím. Nebudem sa s tým štvať. Budem sa musieť postaviť matke a povedať jej, že to čo pre ňu znamenajú háby, to sú pre mňa knihy.
Ako keď sme boli so sestrou v kníhkupectve a ja som jej povedala, že by som si najradšej každú kúpila a prečítala. Ona len povedala: "Tak toto ja zažívam pri oblečení." Takže asi tak je to so mnou a s nimi, totálne nepochopená.
 http://sirmi.ic.cz/cara/101.gif
Piatok - 7. 1. 2011 alebo Novoročné bilancovanie
Myslím, že i keď oneskorene ale tak postupne po tom všetkom čo bolo napísané i ja som sa dokopala k tomu aby som Vám všetkým popriala len to najlepšie do nového roku, aby bol jedným z tých najlepších, ktoré kedy zažijete, aby sa Vám splnili všetky alebo aspoň tie veľké sny, aby ste všetko zvládli hravo ľavou zadnou, aby ste mali hlavne veľa chuti do blogovania a čítania ostatných blogov. Aby... zbytočne veľa rečí, len to naj naj naj.

Dovolím si stručne (alebo nie stručne) zhrnúť môj rok 2010, predsa len, každý rok je niečím výnimočný a niečím zaujímavý, tak hor sa na to:

° Vyhrala som v SOC prvé miesto na skolškom a na okresnom kole
° Začala som s Geocachingom (spolu s D sme sa dali do hľadania kešiek v našom blízkom okolí a nehodláme s tým prestať)
° Na mojej obľúbenej RPG stránke som sa stala vedúcou fakulty
° Zbierali sme s N peniaze pred UNICEF (bola totálna zima a pršalo, ale nakoniec sme to nejako prežili a vyzbierali celkom slušnú sumu)
° Prvý krát som skutočne mala brigádu (takú do ktorej musíte chodiť ráno a vraciate sa večer totálne vyšťavený, no na druhej strane Vás to akýmsi spôsobom napĺňa)
° Prvý krát sme boli na dovolenke bez ocina, ale zato som tam bola s D (takisto tam patrí chodenie po meste len v plavkách a hľadanie vína a takisto takmer každodenná pizza)
° Začali sme v škole chodiť na prax (spočiatku som bola vystrašená hádam ako nikdy, ale postupne som si zvykla, niekedy síce nadávam, ale inokedy je tam super)
° Znova som padla takmer na úplné dno
° Kúpila si notebook
° Strávila fajn vianoce (neboli dokonalé, keďže matke trochu šibalo, tak neboli úplne dokonalé, ale ináč boli totálne fajn)
° Strávila totálne super silvester (s ľudmi, ktorých milujem, i keď nie všetkými, ale tým som aspoň volala)

Tak myslím, že je to z tých najvýznamnejších vecí asi všetko, čo sa dalo spomenúť. Na niektoré veci som hrdá na niektoré menej a niektoré by som najradšej totálne vymazala, ale s tým už nič nenarobím. Netreba toľko myslieť na minulosť, pretože ju už nezmeníme, treba hľadieť do budúcnosti, čiže na rok 2011:

° Čaká ma znova prax, tentoraz ale nové oddelenia
° Znova ma čaká SOC, obhajoby a všetko okolo toho
° Taktiež príprava na maturity
° Kopa vybavovačiek
° Po nich snáď Stužková!!
° Znova vianoce a silvester

To je zatiaľ malinký zoznam vecí, ktoré viem, že ma čakajú a dúfam neminú a že budú aspoň také dobré, aby som ich nemusela zaradiť na čiernu listinu mojich skúseností..
 http://sirmi.ic.cz/cara/101.gif
Nedeľa - 9. 1. 2011 alebo Prázdniny sa končia
Už zase, to typické stresovanie len čo sa prázdniny začnú chýliť ku koncu. Akoby to bolo len včera, keď sme odchádzali zo školy a vraveli si, že máme pred sebou ešte kopu času. Každý deň som potom už len všetko odkladala a odkladala. Teraz, keď mám pred sebou minimum času, zisťujem čo všetko som chcela urobiť a čo som nestihla. Niežeby som nemala pekné prázdniny, ale dajme tomu, že som si ich vedela predstaviť aj lepšie.

Nestihla som prečítať všetky knihy, ktoré som chcela, ale rozčítala som ich statočne, nestihla som poskladať ani jedny puzzle a už vôbec som nestihla pozrieť všetky filmy a seriály, ktoré som mala v pláne. Nič z toho. Jediné čo som bola celý čas s D, sem tam doma s rodinou. A hlavne som stihla doma jesť všetko, čo mi moja milá maminka dala pod nos a tak som pekných pár kíl pribrala, takže mi teraz už skutočne neostáva nič iné, ako sa už naozaj pustiť do chudnutia, ináč v lete nevyjdem z domu (nieže by som sa hanbila v plavkách, ale neprejdem cez dvere).

Jediné na čo som ako tak hrdá, že som sa včera večer konečne pustila do tej SOČky, na čo som sa chystala celé prázdniny, ale až včera som sa k tomu dokopala, ale lepšie nekôr ako nikdy. Takže aspoň taký malinký úspech. Čochvíľa tiež dočítam toho Artemisa, ktorý je celkom napínavý, takže najradšej by som len sedela a čítala, ale bohužial všetky možné veci mi to kazia.

Uaaa, ale najlepšia vec, ktorú som stihla bolo, že som konečne doťahala Sims3, i keď musím povedať, že to nie je bohviečo. Oproti dvojke sú ti simíci akýsi mrzkejší, ale tak čo narobím. Tak to hrávam podľa chuti. Keď mám chuť na niečo krajšie, tak si pustím dvojku a keď mám chuť robiť niečo ohľadom ich života tak trojku. Pekne som si to podelila, ale k trojke sa zase vrátim keď dosťahujem datadisky.

Začnem Zumbou! Ja rada tancujem... tak čo sa budem štvať. Teraz to akurát vidím v telke, že predávajú dvd, tak si to stiahnem a hotovo. Nebudem platiť za to toľko penazí, taká šalená nie som. Ale ako niečo na začiatok to nie je zlý nápad..aspoň myslím. Len aby mi to vydržalo a aby to neostalo len pri tom stiahnutí.

Tak dosť bolo stresov, to že zajtra začína škola ešte nie je horor, predsa len to nie je ani prvý raz, nejako to prežijem. Síce nás už čakajú hneď testy a písomky, ale nejako to zvládnem a budem sa učiť, aby som predsa len neskončila s horšími známkami ako som začala. Tak hor sa dokončiť polrok a znova ukážkovo študovať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára